.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار: 87 درصد پرسنل شهرداري ها زير ديپلم اند
آقاي هاشمي نقش استانداري در جذب نيروهاي شهرداري چه بوده است؟
شمال نيوز: جذب هر نيرو در شهرداري ها اگر با مجوز حوزه معاونت فني عمراني شهرداري و مدير كل دفتر امور شهري شوراها نباشد به هيچ عنوان وجاهت قانوني نخواهد داشت.
آقاي هاشمي نقش استانداري در جذب نيروهاي شهرداري چه بوده است؟

شمال نيوز: مهندس هاشمي معاونت استانداري مازندران در جلسه شوراي اسلامي شهر ساري گفت : 87 درصد پرسنل شهرداري هاي مازندران داراي مدرك زير ديپلم هستند با اين اوصاف چگونه بايد شهري آرماني داشته باشيم ؟ آقاي معاون مگر جذب نيروهايي كه در شهرداري ها مشغول به كارند نبايد از زير نظر حضرتعالي عبور نمايد ؟ جذب هر نيرو در شهرداري ها اگر با مجوز حوزه معاونت فني عمراني شهرداري و مدير كل دفتر امور شهري شوراها نباشد به هيچ عنوان وجاهت قانوني نخواهد داشت در بحث جذب نيروها شرط اول آن مجوز از حوزه معاونت حضرتعالي است جنابعالي محبت كنيد حداقل طي پنج سال گذشته آمار جذب نيروهايي كه با ميزان تحصيلات و  رشته مرتبط با حوزه فعاليتشان را كه به شهرداري تزريق شده اند ، شفاف اعلام كنيد .

آقاي هاشمي شما و مديران زير مجموعه جهت برخورد با شهرداران متخلف در بحث جذب نيروها چه برخوردي كرده ايد ؟ نگارنده مطلب با اطلاعات كامل خبر دارد كه بارها با جذب نيروهاي سفارشي در شهرداري ها مخالفت نموده ايد اما شوراها ، شهرداران و برخي از مديران از استانداري تا ساير ادارات چقدر توانسته اند نورچشمي هايشان را جذب شهرداري ها نمايند ؟ شما نيز تنها اقدامي كه در اين فرآيند منفي انجام داده ايد مخالفتي بوده كه در حد يك نه گفتن بوده و هيچ برخورد قانوني با متخلفين نشده است .

آقاي معاون در جذب نيروهاي بالاي مدرك ديپلم نيز توجهي به مرتبط بودن مدركشان با شغل مورد نظر نشده است و اين فرآيند جذب تنها با رابطه بازي بوده است اما اجازه بدهيد آمار جالبي را در بحث جذب نيروها در شهرداري اعلام نمايم در بسياري از شركت هاي خدماتي كه براي شهرداري ها به عنوان نيروهاي خدماتي نام بسياري از بانوان به چشم مي خورد نگارنده يادآوري مي كند يك عضو شوراي اسلامي شهر زمانيكه نيروي خدماتي به شهرداري معرفي كرده است به ان نيرو اعلام مي كند شما به هتل شهرداري جذب مي شويد شوراهايي كه ملاك و معيار جذب نيرو در شهرداري هستند براي باج دهي با دستگاه هاي نظارتي به انها سهميه جذب نورچشمي هايشان را مي دهند آقاي هاشمي ايكاش مقداري بيشتر به واقعيت هاي موجود در جذب نيروهاي شهرداري ها مي پرداختيد !!!

شعبان وفايي نژاد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ی 1 آبان 1391
2 نفر از اعضای خانواده ام فوق لیسانس معماری بیکار میباشند یکی از انها یک سال در مرحله اخر جذب امروز فردا کردند همین اقا ردش کرد و بجاش یک اشنا رو برد خدا وند جای نشسته واگذار میکنیم به خدا
سید 2 آبان 1391
....با این همه انتقاد های مسلسل وار باز هم دست از مقام بر نمی دارید ؟ شان و منزلت انسان بیش از این هاست . آموزه دینی ما اینچنین است ( همانقدر تقلا برای مقام مذموم است که تقلا برای ماندن ) . العجب از آدمی!!!!! یادمان باشد کفن جیب ندارد !؟!
نا شناس 2 آبان 1391
مخصوصا شهرداري خليلشهر غوغايي است اينجا
علیزاده 2 آبان 1391
تحصیلات مرتبط "شهرسازی،ساختمان،عمران،جغرافیا،حقوق،کامپیوتر و...میباشد.
رها 2 آبان 1391
برادر من ، وقتی تقوی رئیس دفتر ......که کارش تلفن جواب دادنه با مدرک زیر دیپلم ،بالای 20 نفر رو تو شهرداری و فرمانداری های استان جا کرده . خوب تکلیف بقیه معلومه دیگه .
؟؟؟؟ 2 آبان 1391
جناب مهندس سلام کاش بجای دادن آمار یک سری به شهرداریها بزنید و از درون آن بررسی و آمار دهید بجای این حرفها اگر وقت کردید سری هم به شهرداری قائمشهر بزنید آمار دقیق نیروهای دارای پشت قوی و خارج از مقررات را به عینه می بینید از حقوق حقه ما کم می کنند و به نور چشمی های خود می دهند اینقدر اینجا باند و باندبازی زیاد هست که جرات نمی کنی حرفی بزنی اینجا آنقدر نیروی دارای پارتی زیاد دارد که بتوان آمار نیروهای وابسطه به مسئولین را بر آورد کرد هر چند جنابعالی می دانید و این حرفها فقط تسلی بر غم و غصه اندک نیروی سالم و با صداقت این شهرداری بوده و فعلا باید با داشتن همانهائی که خودتان پشتیبان آنها هستید تحمل بکنیم .
رستمی 2 آبان 1391
مهندس هاشمی بکی از بهترین و کارآمدترین معاونین تاریخ است که مازندران تا کنون به خود دیده است . رستمی از سوادکوه
نا شناس 2 آبان 1391
وای برما
نا شناس 2 آبان 1391
مهندس هاشمی میشه شما دیگه بازنشسته بشی خسته شدی آ قربون مهندس برم دیگه پیر شدی دست استاندارتو بگیرو برو باشه
ضامنی 2 آبان 1391
دوست عزیزی که گفتی به شهرداری قائمشهر سر بزنید....اتفاقا منم همینو میگم دوره مهندس صالح زاده بهترین جذبها انجام شده همه تحصیلات عالیه مرتبط دارند بجز یکی دو نفر که اونام از استانداری و حراست تحمیل شدند. قبلا کارشناسها کیا بودن الان ببینید کیا هستن؟ حرف الکی نزنید واقع بین باشید
ضامنی 2 آبان 1391
دوست عزیزی که گفتی به شهرداری قائمشهر سر بزنید....اتفاقا منم همینو میگم دوره مهندس صالح زاده بهترین جذبها انجام شده همه تحصیلات عالیه مرتبط دارند بجز یکی دو نفر که اونام از استانداری و حراست تحمیل شدند. قبلا کارشناسها کیا بودن الان ببینید کیا هستن؟ حرف الکی نزنید واقع بین باشید
ضامنی 2 آبان 1391
دوست عزیزی که گفتی به شهرداری قائمشهر سر بزنید....اتفاقا منم همینو میگم دوره مهندس صالح زاده بهترین جذبها انجام شده همه تحصیلات عالیه مرتبط دارند بجز یکی دو نفر که اونام از استانداری و حراست تحمیل شدند. قبلا کارشناسها کیا بودن الان ببینید کیا هستن؟ حرف الکی نزنید واقع بین باشید
نا شناس 2 آبان 1391
آقای وفایی نژاد جناب عالی هم که 25 سال تو شهرداری هستید برای بالا بردن سطح علمی خود چه کردی...
رضا عباسی 2 آبان 1391
می دونید چرا چون ارس خرس به کفتار می رسه
؟؟؟؟ 3 آبان 1391
سلام اگر می خواهی نیروهائیکه توسط از ما بهتران به شهرداری قائمشهر آورده شدن را اعلام کنم بعد جواب دهید خودتان می دانید اما چون از این موضوع منفعت می برید مجبورید از این از خدا بی خبران دفاع کنید. همه اینهائی که اگر راست می گوئید جذب شدند غیر مجاز و با پارتی بازی آمدن شهرداری که واقعا حق هیچ کدام آنها نیست .
؟؟؟؟ 3 آبان 1391
سلام گفتی شهرداری قائمشهر بهترین جذب را داشته نگفتی اینهمه نیرو که آوردند از کجا آمدند کاش قبل از حرف زدند یک کمی فکر و تحقیق می کردی بعد اظهار نظر شما یا وابسطه به شهردار هستی یا از همین نیروها و گر نه نمی کفتی دو نفر بیشتر نیامدند اگر صلاح باشد من اسم بیش از 100 نفر نیرو را که در دوران آقای طالح زاده با حمایت حراست و امور اداری به صورت شرکتی و یا با نفوذی که داشتند قراردادی شدند در این سایت معرفی تا همه بدونند در شهرداری قائم شهر چه خبر است فقط این را بگویم که این یک ول بشو عجیبی است نفوذی که آقایان در شورا و استانداری دارند هر کس را که دوست داشتند وارد شهرداری کردند اگر دروغ می گویم خواهش می کنم دوران خدمت آقای طالح زاده را مرور کنید و ببینید چه نا حقی در حق بعضی ها شده و چه کسانی امروز در شهرداری قدرت گرفته و اختیار تام دارند که اگر بررسی کنید حق آنها آنجا نیست جناب مهندس بیشتر ادامه نمی دهم تقاضا دارم آگر وقتی کردید خودتان بیائید و بررسی کنید آنوقت معلوم می شود حق این گفتار با کیست.
محمد 3 آبان 1391
آقای هاشمی یه سر بیا شهرداری قاومشهر ببین چه خبره
شهرداری نیست که شهرخریه
آقایون اقتادن دنبال باند بازی
تو این اوضاع نامطلوب شهنشاه والا عالیجناب شهردار صالح زاده تشریف بردن مشهد
تو رو خدا شما آقایونی که رسانه دستتونه یه کاری کنید
آقای هاشمی پول بنزینت رو میدیم یه سر بیا شهرداری قائمشهر
حسن 3 آبان 1391
سلام درد ودل ما نیروهای شرکتی شهرداری قلئمشهر رو کی باید گوش بده
آقای صالح زاده شهردار باند خودشه
فقط واسه دور و ورش خوبه
ما تو این اداره روز به روز داریم داغون میشیم وهیچ کس نیست صدای ما رو بشنوه
تو رو به قران بیاید ببینید که چه خبره
تمام شرکتی ها که منم جز اون دسته هستم رو داره میفرسته کارگری و نگهبانی
ولی بستگانش سرجاشون میمونن
اگه قانونه باید واسه همه یکسان اجرا بشه
خواهشا این نظر رو نمایش بدید
جناحی عمل نکنید
ضامنی 5 آبان 1391
دوست عزیز اینقدر نگو 100 تا اسم میگم....! لطفا شفاف بگو، خوب اسم بگو و مدارک و تحصیلات همه را هم بگو! مغلطه بازی کاری نداره هی میگم میگم.... یه سری که دمشون قیچی شده همه جانبه حمله میکنید که شهرداری قائمشهر فلانه،چشمتون باز کنید ببینید تو این 2-3 سال چه تحولی داشته؟ بقیه شهرها چی؟ بقیه جاها همین کارایی که میگید و باندبازی و ....، 1000 برابره تازه کارهم انجام نمیدن....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.